Indsigt – rådgivning – dokumentation?

Roots tilbyder i samarbejde med Bilendi kampagnetests samt kontinuerlig Brand tracking på Jeres samarbejdspartneres kampagner.

Indsigtsbaseret rådgivning fører til anbefalinger overfor samarbejdspartneren. Men det kan være en barriere at dokumentere effekterne. Ikke mere.

Mød Roots! Din nye informationskilde til kundebaseret data, som gør det nemt og overskueligt at arbejde med indsigtsbaseret markedskommunikation.

Ét søg på Roots, og du har alle relevante informationer via Roots indexet på tværs af over 1.200 brands. Og som om det ikke er nok, har vi også tilført dybdegående viden om de seks største brancher.

I samarbejde med analysebureauet Bilendi tilbyder vi alle Roots abonnenter at dokumentere effekterne af kampagneresultaterne. Afhængig af målsætningerne for den enkelte annoncør, kan der foretages pre-post test, kontinuerlig Brand tracking eller skræddersyede løsninger ud fra Jeres behov.

Bilendi Bilendi-koncernen blev grundlagt i 1999 og er blevet en europæisk leder inden for dataindsamling til markedsundersøgelser og kundernes engagement.

Bilendikoncernen består af mere end 200 ansatte i 14 kontorer i Frankrig, Storbritannien, Tyskland, Spanien, Marokko, Danmark, Sverige, Finland, Belgien og Mauritius.

i

Roots giver dig indsigterne

w

Du yder rådgivningen

Vi dokumenterer sammen effekterne af rådgivningen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og blive løbende inspireret med faglig viden, faktuelle analyser fra en række industrier, og ikke mindst personlig udvikling i rollen som rådgiver.

You have Successfully Subscribed!