Hvorfor Roots: Del 2 af 4

 

Vi har de bedste intentioner for vores kunder og samarbejdspartnere. Vi finder altid den løsning i samarbejdet, som skaber mest mulig forretningsvækst. Men ville det så ikke være ideelt at være hurtig og effektiv i den forberedende fase frem mod netop dine løsninger?

 

I juni 2019 blev Roots lanceret til det danske mediemarked. Men hvad er Roots egentlig, og hvilken værdi tilfører Roots til netop din dagligdag? Men måske vigtigst af alt: hvordan Roots bidrager til dine kunders succes.

 

Indsigtsbaseret præsentation på 30 sekunder

At søge, gemme og eksportere indsiger fra Roots på 30,5 sekunder. Det er rekorden i skrivende stund. Det handler dog ikke udelukkende om at lette processen i den forberedende fase af det, som forhåbentlig bliver et langvarigt samarbejde med brandet efterfølgende. Det handler også om, hvilke løsninger vi tilbyder brands – med andre ord effektiv kommunikation, som løser en konkret udfordring for et givent brand. 

 

Opfordring fra os hos Roots: Lad os tale løsninger 

Som før skrevet, så lad os møde brandet på deres banehalvdel, således at vi kan bruge tiden effektivt sammen med kunden i forhold til at drøfte løsninger, som understøtter brandet forretningsvækst. Så bliver det hele meget mere effektivt og dermed sjovere for alle parter omkring bordet. 

 

De næste indlæg:

Kommer til at omhandle emner, som vi i lighed med dette indlæg gemmer til sommerferielæsningen. Men for nu vil vi gerne bede dig om at tage stilling til, hvorvidt du reelt tager udgangspunkt i dine kunders udfordringer? Og hvis du ikke gør – muligvis fordi det er for omstændelig og tidskrævende at fremskaffe informationerne – om du har mod på at logge ind på en demoversion af Roots. Vi kan næsten garantere dig, at du ikke vil blive skuffet. 

De bedste hilsner, Roots Teamet.