Roots er skabt ud fra en vision om at hjælpe rådgivere og organisationer

 

Det skal være troværdig og pålidelig data. Det skal være nemt. Og det skal være hurtigt.

Tid er en knap ressource, og Roots bidrager effektivt med ganske omfattende viden om det valgte brand. Det sætter brugeren af Roots i stand til at levere videns- og indsigtsbaseret handlingspunkter til det enkelte brand, såvel som den kategori som brandet måtte være en del af.

Fundamentet til Roots er skabt på baggrund af, at vi selv arbejdet mange år i kundevendte roller. Dette gør sig gældende både på salgs- og rådgiversiden. Roots er skabt ud fra egne erfaringer, som medfører at konkrete problemstillinger for et givent brand eller industri bliver adresseret korrekt og i overensstemmelse med strategisk og indsigtsbaseret tilgang til annoncørens udfordringer.

Casper Claudius Gregersen

Casper Claudius Gregersen

[email protected]

 

Cand.merc., Økonomisk Markedsføring fra Copenhagen Business School

 2016-
Partner, Redwood Management & GetRoots

2015-2016
Commercial Director, AFA JCDecaux

2013-2015
COO, Vizeum Danmark

2008-2013
Diverse roller hos Carat Danmark, herunder Kontaktdirektør

2006-2008
Diverse roller i Clear Channel Danmark, herunder Teamleder

Søren Secher Huvendick

Søren Secher Huvendick

[email protected]

 

Cand. merc., International Business fra Handelshøjskolen i Aarhus

2019-
Business Development Director, GetRoots

2015-2018
Markedsdirektør, Aalund Financial

2007-2015
Diverse roller på mediebureauer, herunder Account Director

2005-2007
Direktionsassistent, Århus Stiftstidende K/S

2004-2005
Statistiker, Rambøll Management

Vil du være en del af teamet?

Mener du, at vi bør mødes? Vi er altid i markedet for talent og engagement, som kan hjælpe os med at nå næste niveau.