Byg og aktiver segmenter gennem AudienceProject

Roots data er indsamlet i samarbejde med AudienceProject, hvilket betyder at du gennem AudienceProject kan bruge Roots data til at bygge og aktivere relevante segmenter til dine egne eller dine kunders fremtidige kampagner.

Roots: hjælper dig og din virksomhed med at rådgive dine annoncører baseret på faglig indsigt og forståelse, mens Roots hjælper dig som brand til at forstå, hvordan du klarer dig blandt dine konkurrenter inden for forskellige segmenter. Repræsenterer din virksomhed også kommercielt digitale platforme, er denne mulighed netop blevet endnu mere interessant for dine annoncører.

Med Roots og AudienceProject i kombination: kan du tage skridtet fra at bruge Roots som et strategisk planlægningsværktøj, til at aktivere Audiences, som måtte være forretningskristiske for dine annoncører. Det er muligt bygge segmenter med henblik på at målrette dine annoncørers fremtidige kampagner med forventeligt højere succesrate på udvalgte medie KPI´er.

Indsigt og handling: Således opnår du eller din kunde ikke blot indsigt i, hvordan dit brand eller din kundes brand klarer sig blandt konkurrenterne, men giver dig samtidig mulighed for eksekvere på denne indsigt ved at målrette din eller din kundes fremtidige digitale kampagner mod de segmenter, der er relevante i forhold til dine annoncørers overordnede strategi.

Med Roots data: får du indsigten i forhold til, hvilke segmenter der er de mest værdifulde. Med AudienceProjects egenudviklet prediction engine kan vi hjælpe dine annoncører med at øge størrelsen på disse segmenter, så de kan bruges til målretning af kampagner på din virksomheds platforme. Dette ved at finde frem til andre personer, der matcher kriterierne for personerne i de segmenter, du vurderer som værende værdifulde.

For mere information, kontakt venligst Casper Claudius Gregersen på [email protected] eller Søren Huvendick på [email protected]