Roots index

Det skal være nemt. Det skal være overskueligt. Og så skal det være relevant og tilgængelig information, som skaber udgangspunktet for dialogen med kunden eller annoncøren. Roots Index er bag sit præsentable og brugervenlige ydre en kompleks løsning, som indeholder mange variable. Men selvom data er dyb og informationsrig, behøver det ikke at være svært at identificere dit næste mødes omdrejningspunkt. Roots Index giver dig indblik i godt 100 kategorier og langt over 1.200 brands, så sandsynligheden for at du finder informationen anvendelig er ganske stor.

Med ét søg på det brand du finder aktuelt, bliver du stillet overfor valget om hvorvidt du ønsker at eksportere indsigerne til din powerpointskabelon. Idet data beror på adspurgt data fra godt 30.000 respondenter, er dit datagrundlag på brand niveau i langt de fleste tilfælde statistisk valid og dermed retvisende for den danske befolknings kendskab, overvejelse og loyalitet til det enkelte brand. Nedenfor finder du en dybere beskrivelse af indhold, metode samt aktiveringsmuligheder i samarbejde med AudienceProject.